فال روزانه امروز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403

  شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ID  کد خبر 389230
فال روزانه امروز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 30 اردیبهشت 1403 را مطالعه می فرمایید.

از دیرباز همواره مردم معتقد بودند که پدیده‌های اخترشناسی روی اتفاقات زندگی آن‌ها اثرگذار است. هنوز هم هستند که براساس نجوم و وضعیت ستارگان در آسمان طالع بینی می‌کنند. برخی از آن‌ها طالع بینی و فال افراد براساس ستارگان آسمان و ماه تولد افراد را در سرتاسر دنیا به صورت آنلاین منتشر می‌کنند. ما هم در پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز این مطالب را برای متولدین ماه‌های مختلف از همان منابع معتبر خارجی گردآوری و روزانه به صورت ترجمه شده به فارسی در اختیار شما می‌گذاریم. امید آنکه دنیا به کام شما همواره شیرین و روزگار بر وفق مرادتان باشد. با ما همراه باشید.

فال

استخاره

فال حافظ

برای مشاهده فال روزانه ماه‌های تولد مختلف کلیک کنید


فروردین

اردیبهشت

خرداد

تیر

مرداد

شهریور

مهر

آبان

آذر

دی

بهمن

اسفند

فال روزانه در روز 30 اردیبهشت 1403 برای متولدین فروردین ماه


امروز حالت خیلی خوبه و انگار بالاخره از اون روزای غم و افسردگی فاصله گرفتی! فقط یه کم مراقب باش که این ناراحتی و افسردگی که یه مدت گریبانگیرت بوده، روی اطرافیانت و کسایی که دوستشون داری تاثیر نذاره. امروز شاید یکی از دوستات باهات صادق نباشه و یا حتی بخواد یه کاری رو پشت سر تو انجام بده. اگه نسبت به کسی همچین حسی داری و فکر می‌کنی که بهت وفادار نیست، سریع جبهه نگیر و سعی کن با آرامش کامل موضوع رو هضم کنی. دعوا و بحث با اون آدم فقط وقتتو تلف می‌کنه و اوضاع رو بدتر می‌کنه. یه خبر خوب هم برای تو دارم: امروز یه اتفاقی می‌افته که اصلاً انتظارش رو نداری و با یه درخواستت موافقت میشه. پس ناامیدی رو از خودت دور کن و به جای اون مثبت فکر کن و امیدوار باش. تو این روز یه تصمیم مهم در پیش داری و برای اینکه بتونی بهترین تصمیم رو بگیری، با آدم‌های مختلف مشورت کن.

نماد فروردین

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

قوچ

نوزاد طبیعت

من هستم

مارس (مریخ)

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

آهن

یاقوت، الماس قرمز

صورتی روشن

9

سه شنبه

فال روزانه در روز 30 اردیبهشت 1403 برای متولدین اردیبهشت ماه


امروز شاید یه کم حس کنی که راه رو گم کردی و نمی‌دونی باید چیکار کنی. انگار یه نیرویی داره تو رو به عقب می‌کشه و می‌گه که باید آهسته‌تر بری و از انرژی‌ات به طور عاقلانه‌تری استفاده کنی. شاید شنیدن این حرفا خوشایند نباشه، اما مطمئن باش که دقیقاً همون کاریه که باید بکنی. یاد باشه که دنیا فقط دور تو نمی‌چرخه و قرار نیست همه چیز دقیقاً همون‌طوری که تو می‌خوای پیش بره. با کسی در مورد واقع‌گرایانه بودن یا نبودن آرزوهات بحث نکن. هیچ لزومی نداره که بخوای اونا رو برای کسی توجیه کنی. یه چیز دیگه: می‌دونی که گفتن یه حرفی به کسی که خیلی دوستش داری سخته، اما تحمل این وضعیت دیگه برات غیرقابل تحمله. یا باید حرفتو بهش بزنی یا تا ابد با خودت کنار بیای. کاری که انجامش برات خیلی مهمه رو به بقیه نسپار. اگه این کار رو به بقیه بسپاری، پشیمون می‌شی. خودت با دقت و حوصله انجامش بده.

نماد اردیبهشت

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

گاو نر

طفل شیرخوار طبیعت

همه چیز مال من است

ونوس (زهره)

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

مس

یاقوت کبود

آبی آسمانی، صورتی، بنفش

6

جمعه

فال روزانه در روز 30 اردیبهشت 1403 برای متولدین خرداد ماه


انگار فکر می‌کنی همه چیز طبق برنامه داره پیش میره و نقشه‌هات خیلی خوب و منطقی هستن. اما یهو یه اتفاقی میافته و یه آدمی سر و کله‌اش پیدا میشه که حال خوبت رو از بین میبره و همه چیز رو به هم می‌ریزه. امروز حس می‌کنی که هر قدمی به جلو برمی‌داری، دو قدم به عقب میری. شاید یه حس شک و تردید داری که بهت غلبه کرده و باعث شده اینجوری فکر کنی. اما سعی کن نذاری این انرژی منفی تو رو از پا دربیاره و مانع پیشرفتت بشه. تو همیشه حواست به خانواده‌ات هست و خیلی دوستشون داری. به زودی یه سری تغییرات بزرگ تو زندگیت اتفاق می‌افته و همه چیز به نفع تو رقم می‌خوره. در مورد یه مسئله کاری یا تحصیلی هم یه خبر خیلی خوب دارم: موفقیت خیلی بهت نزدیکه و فقط یه قدم تا رسیدن به اون فاصله داری. یه چیز دیگه هم یادت باشه: تو زندگی هر چی بکاری، همون رو درو می‌کنی. پس با بقیه مهربون باش و همیشه سعی کن کار درست رو انجام بدی.

نماد خرداد

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

دوقلوها

کودک طبیعت

من فکر می‌کنم

مرکوری (عطارد)

هوا

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

جیوه

زمرد کبود

زرد، سبز، آبی

5

چهارشنبه

فال روزانه در روز 30 اردیبهشت 1403 برای متولدین تیر ماه


امروز یه حس محدودیت خیلی قوی داری. شاید دلیلش این باشه که یه سری جزئیات مهم که قبلاً بهشون توجهی نمی‌کردی، بهت یادآوری شدن و باید بهشون رسیدگی کنی. شاید هم وقتش رسیده که یه کم نظم و ترتیب بیشتری به زندگیت بدی. اگه تو زندگیت دنبال یه چیز جدید هستی، باید آغوشتو به روی تغییرات باز کنی و نذاری ترس از تغییر و مسئولیت‌های جدید جلوی پیشرفتتو بگیره. امروز یه اتفاق عجیب و غافلگیرکننده برای تو میافته که اصلاً انتظارش رو نداری. حواست باشه که با هر کسی رفت و آمد نکنی، مخصوصاً با کسایی که از جنس خودت نیستن. قبل از اینکه در مورد یه رابطه تصمیم بگیری، باید اول مطمئن بشی که طرف مقابلت چه نیتی داره و دنبال چیه. در مورد نیازهای خودت هم خیلی رک و پوست‌کنده حرف بزن، اما سعی کن تا جایی که می‌تونی از بحث و دعوا پرهیز کنی.

نماد تیر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

خرچنگ

تازه بالغ طبیعت

من احساس می‌کنم

ماه

هوا

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

نقره

مروارید

سایه ای از رنگ‌های خاکستری و آبی و سبز

2

دوشنبه

فال روزانه در روز 30 اردیبهشت 1403 برای متولدین مرداد ماه


امروز سعی کن زیاد به خاطر چیزای الکی و بی‌خود نگرون نباشی. به جای نگرانی، به جزئیات کارهات توجه کن و تمام تلاشتو بکن که همه چیز رو به بهترین شکل ممکن انجام بدی. یه لیست دقیق از کارهایی که باید انجام بدی بنویس و بعد یکی یکی اونا رو انجام بده و از لیست خط بزن. اینجوری هم حالت بهتر میشه و هم یه دید واضح‌تر نسبت به کارهات پیدا می‌کنی و می‌دونی که باید تو چه جهتی حرکت کنی. سعی کن دیدتو وسیع‌تر کنی و فقط به یه چیز تو یه نقطه خیره نشو. همیشه یادت باشه که باید روابط دوستانه و اجتماعی‌تو حفظ کنی. تا می‌تونی به دوستای قدیمی‌ات سر بزن و از حال و احوالشون باخبر شو. امروز یه سری خبر به گوشت میرسه، اما قبل از اینکه بهشون واکنش نشون بدی، باید از صحت و درستی‌شون مطمئن بشی. حواست حسابی جمع باشه و نذار کسی بازیت بده.

نماد مرداد

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

شیر

جوان طبیعت

من اراده می‌کنم

خورشید

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

طلا

یاقوت زرد

رنگ‌های غروب خورشید

1

یکشنبه

فال روزانه در روز 30 اردیبهشت 1403 برای متولدین شهریور ماه


امروز یه سری از چیزایی که تو زندگیت برای یه مدت ولشون کرده بودی، یقه‌تو می‌گیرن و مجبور میشی وقت زیادی رو صرف اونا کنی. سعی کن به همه مسئولیت‌هات توجه کنی و از زیر کار در نری. شاید یه اتفاقی بیفته و اوضاع یه کم بحرانی بشه. یهو خودت رو تو یه موقعیت سخت می‌بینی و مجبور می‌شی یه سری تصمیم‌های مهم و سرنوشت‌ساز بگیری. شاید این وضعیت یه کم باعث نگرانی و اضطراب تو بشه و ندونی باید چیکار کنی. اما نذار این بلاتکلیفی و تردید تو رو از رسیدن به اهدافت باز داره. تو محل کار با یه رفتار زشت از طرف یکی از همکارهات مواجه می‌شی. در مورد یه جا به جایی هم دودلی. یکی از آشناهات یه چیزی بهت میگه که الان اصلاً نمی‌تونی باور کنی. تو یه ملاقات مهم هم به نتیجه‌ای که می‌خوای میرسی. اما انجام یه کار یا معامله طبق برنامه‌ات پیش نمیره و به تعویق می‌افته.

نماد شهریور

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

فرشته

بالغ طبیعت

من تجزیه و تحلیل می‌کنم

ولکان و مرکوری

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

پلاتین

عقیق سبز

سایه‌ای از خاکستری، سبز، نقره‌ای

5

چهارشنبه

فال روزانه در روز 30 اردیبهشت 1403 برای متولدین مهر ماه


امروز خیلی راحت‌تر از همیشه می‌تونی با بقیه ارتباط برقرار کنی. شاید دلت بخواد با دوست‌ها و فامیل‌هایی که یه مدت ازشون بی‌خبر بودی تماس بگیری. حرف زدن با این آدم‌ها یه انرژی مثبت بهت میده و باعث میشه دیدگاهت نسبت به یه سری مسائل عوض بشه. الان وقت خوبیه که یه سری دوست و رفیق جدید پیدا کنی. سعی کن تا می‌تونی تو جمع‌ها و گروه‌های مختلف حضور پیدا کنی و با آدم‌های جدید آشنا بشی. شاید حتی تو یکی از همین جمع‌ها عشق زندگیت رو پیدا کنی. خبر خوب بعدی اینه که مسافرتت به زودی انجام می‌شه و یه خبر خوش هم بهت می‌رسه. تو کار و زندگیت یه پیشرفت خوب داری و به یه مقام یا پولی میرسی که خیلی به دردت میخوره. یه نفر تو بین نزدیکانت هست که خیلی مهربونه، اما شاید زیاد بهش توجه نکنی. این روزها یه گره تو کارش افتاده که تو می‌تونی بهش کمک کنی و مشکلشو حل کنی.

نماد مهر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

ترازو

با آرمان ازدواج

من تعادل برقرار می‌کنم

ونوس (زهره)

هو

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

مس درخشان

الماس، اوپال

بژ، قهوه‌ای

6

جمعه

فال روزانه در روز 30 اردیبهشت 1403 برای متولدین آبان ماه


امروز فکر می‌کنی که بهترین راه برای اینکه یه روز خوب و بدون دردسر داشته باشی اینه که همه کارهات رو نظم بدی. تمام حواست رو بذار روی برنامه روزانه‌ات. اگه انتخاب‌هات درست باشن، می‌تونی حتی چند تا کار مختلف رو همزمان با هم انجام بدی. اما خیلی خودتو درگیر جزئیات نکن، چون فقط سرعتت رو کم می‌کنه. امروز یه سری آدم هستن که می‌خوان تو کارهایی رو انجام بدی که از توانت بیشتره. تو هم می‌خوای هر چی می‌خوان بهشون بدی، چون نمی‌خوای کسی ازت ناراحت بشه. اما اگه حس می‌کنی دارن بهت فشار میارن، باید از حقت دفاع کنی. یه سر به دوست قدیمی‌ات بزن و ببین حالش چطوره. اگه توقعاتت رو یه کم پایین‌تر بیاری، حس خوشبختی رو بیشتر تجربه می‌کنی. به حرفای نصیحت‌گونه بقیه گوش می‌کنی، اما بهشون عمل نمی‌کنی. فکر می‌کنی بقیه شرایطتو درک نمی‌کنن، اما اشتباه می‌کنی. باید سعی کنی قضیه رو از دید اونها هم ببینی تا بتونی درست تصمیم بگیری. عصبانی هم نشو.

نماد آبان

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

عقرب

با آرمان ...

من آرزو می‌کنم

پلوتو

آب

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

آهن

سیلیس

قرمز تیره

9

سه شنبه

فال روزانه در روز 30 اردیبهشت 1403 برای متولدین آذر ماه


امروز تصمیم‌گیری برای تو خیلی سخته، چه در مورد چیزای مهم و چه چیزای بی‌اهمیت. از یه طرف دلت می‌خواد که زندگی آرومت رو حفظ کنی و از طرف دیگه یه حس ماجراجویی تو وجودت هست و دلت می‌خواد کارای جدیدی انجام بدی و تجربیات تازه‌ای داشته باشی و با آدم‌های جدید آشنا بشی. یادت باشه که نباید به خاطر بقیه از خودت و خواسته‌هات بگذری. تو هم به اندازه هر کس دیگه‌ای مهم هستی. امروز یه غریبه به جمع‌تون اضافه میشه. خیلی زود بهش اعتماد نکن و حواست رو حسابی جمع کن. امروز یه نفر که خیلی دوستش داری، تمام روز می‌خواد از احساسش به تو برات بگه. اما تو حوصله داری به حرفاش گوش بدی؟ دلت می‌خواد غرق در عشق و محبت بشی؟ راستش رو بخوای نه. مشکل این نیست که نمی‌خوای با عشقت باشی، اتفاقاً از بودن باهاش لذت می‌بری. اما دلت می‌خواد یه کم سکوت کنه و فقط کنارت باشه و بهت آرامش بده. اصلاً نگران نباش، همه ما گاهی اینطوری می‌شیم.

نماد آذر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

تیر و کمان

با آرمان کسب اطلاعات

من می‌بینم

ژوپیتر (مشتری)

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

قلع

فیروزه

ارغوانی

3

پنج‌شنبه

فال روزانه در روز 30 اردیبهشت 1403 برای متولدین دی ماه


امروز زیاد سرحال نیستی و از صبح که بیدار میشی حال و حوصله هیچی رو نداری.فقط میخوای تو رختخواب بمونی و بیرون نری. اما یه حس وظیفه داری و نگرانت که کارهات عقب بمونه. برای همین مجبور میشی از جات بلند شی و روزتو شروع کنی. یادمون باشه که همه ما گاهی وقت‌ها نیاز داریم به خودمون استراحت بدیم، اما امروز روز مناسبی برای این کار نیست. اگه امروز کارهاتو انجام ندی، آخرش فقط حس عذاب وجدان می‌گیری که چرا به مسئولیت‌هات توجه نکردی. تو آدم خوش‌زبون و شیرینی هستی. مراقب باش که پشت سر کسی حرف نزنی، حتی اگه خیلی از یه دوستت عصبانی و ناراحتی و فکر می‌کنی الان می‌تونی پشت سرش بدبگویی. یه خبر خوب هم دارم برایت: یه پروژه یا کاری یا رابطه‌ای که فکر می‌کردی دیگه تموم شده، دوباره شروع میشه و تو از این اتفاق خیلی خوشحال میشی.

نماد دی

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

بز

با آرمان تجربه کردن

من به کار می‌گیرم

ساترن (زحل)

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

سرب

عقیق رنگارنگ

سیاه، قهوه‌ای

8

شنبه

فال روزانه در روز 30 اردیبهشت 1403 برای متولدین بهمن ماه


خبر خوب اینه که تو چهار هفته آینده، اوضاع کلی زندگیت خیلی بهتر میشه و یه عالمه اتفاقات خوب برات میافته. شاید یه کم حس کنی که سرعت پیشرفت کارها امروز پایینه، اما اصلا نگران یا ناامید نشو. اولین قدم برای اینکه همه چیز رو به روال عادی برگردونی اینه که همه استرس‌ها و نگرانی‌هاتو از بین ببری و با تمام انگیزه و انرژی دنبال کارهات بری. نذار تنبلی بهت غلبه کنه و از شکست نترس. امروز یه عکس یا صحنه ای می‌بینی که یه ایده جدید به ذهنت میرسه. شاید الان از نظر مالی یه کم احساس ناامنی کنی، اما این وضعیت موقتیه و زود درست میشه. تو یه مشکلی که تو رابطه‌ات داری، بهتره دیگه بقیه رو مقصر ندونی و سرزنششون نکنی. این کار هیچ فایده‌ای نداره و فقط اوضاع رو بدتر می‌کنه. اگه یه نفر با یه عالمه غصه و غم اومد پیشت و از مشکلاتش برات گفت، بهش بگو که واقعا چی فکر می‌کنی. قبلاً به یه نفر یه پیشنهادی دادی، اما هنوز جوابی بهت نداده. بهتره فعلاً صبر کنی و ببین چی پیش میاد.

نماد بهمن

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

دلو

با آرمان ایده‌آلیستی

من می‌دانم

اورانوس

هو

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

اورانیوم

یاقوت کبود

آبی آسمانی

4

شنبه

فال روزانه در روز 30 اردیبهشت 1403 برای متولدین اسفند ماه


تا حالا نظم و حس وظیفه‌شناسی خیلی بهت کمک کرده، اما امروز انگار یهو یکی ترمز دستی رو کشیده و همه برنامه‌هات رو متوقف کرده. اصلا به این وضعیت منفی نگاه نکن. این اتفاق فقط یه نشونه‌ست که باید یه کم سرعتتو کم کنی و دوباره به برنامه‌هات فکر کنی. شاید یه جاهایی از برنامه‌ات نیاز به تغییر داشته باشه. فقط حواست به گذر زمان باشه و از هر ثانیه به بهترین شکل استفاده کن. امروز یه پیغام از یه آشنای قدیمی بهت میرسه. یه عالمه برنامه اجتماعی متنوع هم در انتظارت هستن. یادت نره که لابلای کارها یه کم هم به خودت و آرامشت برسی. تو کار یا تحصیل یه پیشرفت و موفقیت چشمگیر داری که خیلی خوشحالت می‌کنه و این حس خوشبختی تا مدت‌ها باهات میمونه. امروز وقت و انرژی خودتو صرف کسایی نکن که فقط تو روزای خوش باهاتن و تو سختی‌ها کنارت نیستن. به جای این کار، رو مشکلات خودت تمرکز کن.

نماد اسفند

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

ماهی

با آرمان تفویض

من باور دارم

نپتون

آب

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

تشعشعی از فلزات مصنوعی

زمرد

سایه آبی و سبز دریایی

7

پنج شنبه


فال چیست؟


فال در لغت به معنای طالع، بخت و نیز پیشگویی و عاقبت بینی است. کلمه ای عربی است و در فارسی یعنی شگون، هم در معنای خوب و هم در معنای بد. فال گرفتن یعنی اطلاعات از ناشناخته ها؛ و در عربی به فال خوب زدن، «تفأل» و به فال بد زدن «طیره» می گویند. در فارسی، فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» گویند که از دو کلمه «مرغ» و «آوا» تشکیل شده است. ایرانیان با آواز و جهت حرکت پرندگان فال می زده اند؛ مثلاً با دیدن عقاب به عقوبت و هدهد به هدایت پی می برده اند.

فال

فال و فالگیری موضوعی است که همه ما کم و بیش با آن سرو کار داشتیم و این سوال همیشه بی پاسخ باقی مانده که : آیا شما واقعا به فال اعتقاد دارید یا خیر؟ آیا فال علم است یا خرافات ؟ آیا فالگیران شیادند یا عالم به علوم غریبه ؟ شما فال را فقط یک سرگرمی می بینید با به فال اعتقاد راسخ دارید؟ یا اینکه به بعضی فالها اعتقاد دارید؟

این پدیده در اعصار مختلف و اقصی نقاط جهان به گونه های مختلف وجود داشته و دارد. فال بودا درهند، فال ای- چینگ در چین، فال قهوه یا فال ورقهای تاروت در اروپا از جمله فالهای بسیار معتبر جهانی هستند که جزو اسناد تاریخی سرزمینشان بشمار می آیند در کشور ما هم فال حافظ و استخاره با قرآن از احترام و اعتبار ویژه ای برخوردارند.

البته فال های بسیار دیگری هم هستند که در جهان فراوانند مانند فال اعداد، حروف ابجد یا تفال با خوراکیهایی مثل چای ، نخود و …

نظر اسلام در خصوص فال چیست؟


اسلام دینی است که بر فطرت و حقانیت بنا شده است و از هر نوع توهم و ساده‌انگاری دور است. اسلام تلاش و کوشش را برای انسان ضروری می‌داند تا از این طریق زندگی خوبی برای خودش رقم بزند. در مورد فال هم باید دانست که فال بد به شدت از سوی اسلام نهی شده است چون اثر روانی منفی برای فرد به همراه دارد. اما فال خوب که موجب شادی و امید افزایی شود، آن هم با شرایطی که هزینه‌ای در آن وجود ندارد جایزاست.

به عنوان مثال روزی پیامبر اسلام صلی‌الله علیه و آله با جمعی سفر می‌کردند. در میان راه یک سواری را دیدند و حضرت نام او را پرسیدند. آن مرد خودش را «سعد» معرفی کرد. پیامبر صلی‌الله علیه و آله با شنیدن نام او فرمودند: «سعدنا» یعنی خوشبخت شدیم و همین نام را به فال خوب گرفتند که ان‌شاءالله سفر خوب و خوشی خواهیم داشت.

منظور از فال خوب در اسلام این است، نه اینکه افراد با صرف هزینه‌هایی به افرادی مراجعه کنند که هیچ علمی ندارند و مطالبی را عنوان می‌کنند که هیچ بنای عقلی و درستی ندارد. این کار درواقع فریب‌کاری است و اسلام هر نوع فریبکاری را به شدت نفی کرده است.

سخن آخر


در انتهای این بحث بد نیست بدانید نوع دیگری از فالگیران هم هستند که به فالگیران شیاد معروفند و آنها را فال ساز مینامیم. این افراد ابتدا با بدست آوردن اطلاعات شخصی شما بطور مخفیانه و بازگویی همان اطلاعات در حضورتان هنگام فال گرفتن، راستگویی خودشان را در ذهن شما به باور میرسانند و آنگاه شروع میکنند به پیشگویی چیزهایی که خود دلشان میخواهد. به این ترتیب شما پیشگویی های آنها را باور میکنید و البته میدانید این باورها هم موجب میشود این وقایع برای شما رخ بدهند. در این خصوص میخواهم بگویم اگر برای شما باورهای خوبی میسازند مثلا به شما نوید خوشبختی میدهند و ازاین بابت نیز هزینه زیادی از شما نمیگیرند این کار مانند هیپنوتیزم کردن است و باید از ایشان تشکر کنید اما اگر برای شما آرزوهای بدی میکنند یا با بی انصافی پول زیادی میگیرند واقعا شیادند!!!

شما هم اگر تجربه‌ای درخصوص فال‌ها دارید، یا احیاناً گرفتار فالگیرهایی شیاد شده‌اید، یا نظراتی در خصوص فال‌های ساعدنیوز دارید، با ما در قسمت کامنت‌ها در میان بگذارید.

فال حافظ

استخاره


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
روایت سیدابراهیم رئیسی از خانه داری و آشپزی همسرش جمیله علم الهدی +ویدیو/ بعضی روزا غذا نبود و کیک و شیر میخوریم (197 نظر) چهره های غمگین دختر سیدابراهیم رئیسی و پسر حسین امیرعبداللهیان در مراسم بزرگداشت پدرشان در دانشگاه+عکس (72 نظر) نگاهی به خانه ساده و بدون تجملات شهید آیت الله آل هاشم+عکس/ساده زیستی و مظلومیت پدر معنوی آذربایجان... (66 نظر) ناگفته هایی از ساده زیستی سیدابراهیم رئیسی؛ رئیس‌‌جمهوری که سال‌ها اجاره‌نشین بود! (61 نظر) تابلو نقاشی چهره دلنشین سیدابراهیم رئیسی در خانه رئیس جمهور شهید+عکس (51 نظر) دختر شهید سید ابراهیم رئیسی: ما تا 13 سالگی اجاره نشین بودیم+ویدئو (47 نظر) روایت جالب شهید سید ابراهیم رئیسی از درس خواندن نوه هایشان در مدرسه دولتی/ رئیس جمهور ساده زیست و مردمی+ویدیو (47 نظر) رونالدو کچل کرد ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد (44 نظر) نگاهی به خونه زندگی ساده و بدون تجملات سید ابراهیم رئیسی با رونمایی از عکس بزرگ آن شهید روی دیوار+عکس/ ساده زیستی سید محرومان ... (37 نظر) زیباترین اسم های فرزندان بازیگران ایرانی همراه با معنا/ از محسن تنابنده تا شهاب حسینی و ... (24 نظر) نگاهی به حیاط باصفا و دلباز ویلای زیبای بیرانوند و اکرم بانو با نگهبان مجهز +عکس/ دارندگی و برازندگی یعنی این! (21 نظر) خطر از بیخ گوش حامیم گذشت/ پایان 3 عمل موفقیت آمیز +جزئیات عمل (21 نظر) انتخاب هوشمندانه و تحسین برانگیز همسر و دختران سیدابراهیم رئیسی در عکس میز عزای رئیس جمهور شهید با مشهورترین قاب ایشان در سازمان ملل+ عکس (19 نظر) سبک چیدمان وسایل دکوری برای ورودی خانه به سبک مینا مختاری همسر خوش سلیقه بهرام رادان+عکس/ به رخ کشیدن طراحی خانه به سبک اروپایی (18 نظر) رونمایی از برادر خوش تیپ و هیکلی آیسان آقاخانی در جشن تولد محمدرضا گلزار+ویدیو/ رقابت تنگاتنگ داماد و برادر زن در جنتلمنی👌 (17 نظر)
دیگران می‌خوانند   
واکنش محمود احمدی‌ نژاد به قهرمانی پرسپولیس +ویدیو/ حال خوش رئیس جمهور سابق پس از ثبت نام در انتخابات عکس بامحبت 2 برادر جنتلمن آزاده زارعی، بازیگر سریال آوای باران/ ویو رو نگا!😍 نگاهی به اتاق هانا دختر زبر و زرنگ و هنرمند مهران غفوریان+ویدیو/ قشنگ برا خودش شهربازیه😍 فال ابجد روزانه دوشنبه 14 خرداد 1403 رونمایی از دختر و همسر جوان میثم مطیعی، مداح ایرانی اهل بیت/ چقدر پدر و دختر شبیه هم هستن!+عکس دیزاین خونه باکلاس و امروزی کیوان ساکت اف و شیدا خلیق بعد از ازدواج +عکس تمیز کردن انگشت جوهری همتی سوژه خبرنگاران شد +فیلم عظیم الجثه ترین قورباغه جهان با چشمانی بزرگتر از چشم انسان رونمایی از 2 عروس خانواده گلزار؛ آیسان آقاخانی و جاری چشم و ابرو مشکی‌اش+عکس تصویری قدیمی از دوران جوانی جواد خیابانی با ریش متفاوت/ مجری جنجالی این روزها خیلی شکسته شدن سلفی زیبای سردار آزمون با آینه اتاق هتل مدرن و امروزی استرالیایی/ مثل همیشه جذاب و خوش استایل+عکس اموال و دارایی محمود احمدی نژاد از زبان خودش+ویدیو/ به خط شدن فرزندان رئیس جمهور سابق برای زندگی کردن در کنار پدرشان خلاقیت بانمک کیوان ساکت اف، سپند امیرسلیمانی و باربد بابایی هنگام عکاسی با مدال طلای سروش رفیعی+عکس این ها را زنان اختراع کردند، چیزهایی که فکرش را هم نمی کردید/ از وای و GPS تا برف کن و ماشین ظرفشویی و ..... خبر خوش برای طرفداران حامیم؛ ترخیص از بیمارستان و ادامه روند درمان در منزل+عکس احمد مهرانفر ارسطوی سریال پایتخت خطاب به شبنم مقدمی: ما مدت هاست مثل خواهر و برادریم!+فیلم ژست قهرمانی مدافع پرسپولیس و همسرش با جام طلایی در منزل!+ عکس لحظه خارج کردن سر یک بچه بویراحمدی از داخل دیگ زودپز توسط تیم امدادی + فیلم سورپرایز خوشمزه همسر ستاره سادات قطبی برای ته‌تغاری خونه/ چه بابای مهربون و خوش اخلاقی+ویدیو حضور هدیه تهرانی و سحر دولتشاهی در فیلم زندگی امام خمینی(ره)+ عکس این کلیپ 8 ثانیه ای شاید یه روز جون عزیزان تون رو نجات بده! شناسنامه المثنی کاندیدای ریاست جمهوری از پزشکیان تا...+عکس اشک شوق بارانا دختر علیرضا بیرو و اکرم بانو برای قهرمانی پدرش/الهیی چقد خوشحاله خوشگل خانوم+ فیلم ذوق و خوشحالی الهه حصاری فروغ سریال هشت و نیم دقیقه با دیدن بشقاب غذای رژیمی اش در رستورانی ساکت و سوت و کور+عکس وزیر ارشاد شهید سید ابراهیم رئیسی: رئیس جمهور به من چک سفید امضا داده بود نگاهی به کیک تولد باکلاس شبنم قلی خانی یکتا سریال هشت و نیم دقیقه با تم خوش رنگ یاسی/ مبارکا باشه خانووم احترام ویژه امام خمینی(ره) به رهبر معظم انقلاب سر سفره افطار+ویدیو/ تا رهبری نیامدند امام سرِ پا منتظر ایشان بودند مادام حاجی عباس دوران قاجار که بود؛ از فرانسه تا دربار شاه روایت رهبر معظم انقلاب از آخرین دیدار با امام خمینی (ره) در بیمارستان+ویدیو/ نتونستم خودمو کنترل کنم و گریه کردم تغییر چهره خانم فدوی سریال پایتخت در کنار ارسطو بعد از 11 سال +عکس غوغای خوانندگی بی نظیر حسین کنعانی زادگان وسط زمین فوتبال با هواداران پرسپولیس/ خواننده میشد موفق تر بود+ویدئو بدرقه احساسی علیرضا جهانبخش توسط پدر و مادرش و بوسه ستاره تیم ملی بر دستان مادر قبل از حضور در اردوی تیم ملی +ویدیو قتل وحشتناک 8 زن توسط قاتل گوش‌بر + عکس سیر تحولات تیپ و استایل محمود احمدی نژاد در روز ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری از سال 1384 تا 1403+عکس در این دو روز تعطیل مراقب لینک های جعلی مجرمان سایبری باشید جشن قهرمانی اکرم بانو با جام و مدال بیرانوند در خانه لاکچری اش+عکس فرش قرمز هادی چوپان و عبور مستر المپیا از میان تونل انسانی/ یه ایران بهت افتخار میکنه+فیلم جواب های زیرکانه بهرنگ علوی، فرزینِ سریال هشت و نیم دقیقه به مهران مدیری/ خالی میام خالی میرم!! رونمایی از حال و هوای بهاری ویلای استخردار شبنم قلی خانی، یکتای سریال هشت و نیم دقیقه +عکس / ویلای سرسبزشون انگار قطعه ای از بهشته علی دایی: من ایدز نگرفته‌ام، مسئله بیش از حد ممکن بزرگ جلوه داده شد...
تیتر امروز   
فال ابجد روزانه دوشنبه 14 خرداد 1403
خبر خوش برای طرفداران حامیم؛ ترخیص از بیمارستان و ادامه روند درمان در منزل+عکس
وزیر ارشاد شهید سید ابراهیم رئیسی: رئیس جمهور به من چک سفید امضا داده بود
مادام حاجی عباس دوران قاجار که بود؛ از فرانسه تا دربار شاه
قتل وحشتناک 8 زن توسط قاتل گوش‌بر + عکس
در این دو روز تعطیل مراقب لینک های جعلی مجرمان سایبری باشید
علی دایی: من ایدز نگرفته‌ام، مسئله بیش از حد ممکن بزرگ جلوه داده شد...
امتحانات چهارشنبه 16 خرداد دانشگاه پیام نور لغو شد
ناگفته های سرآشپز نهاد ریاست جمهوری از عادات غذایی عجیب محمود احمدی نژاد؛ از خوردن کدون تنبل بدون روغن برای عصرانه تا میل کردن آبگوشت سنتی هفته ای دو بار!
یک زندانی محکوم به مرگ، شب قبل اجرای حکم رتبه برتر کنکور ارشد شد!
قتل مدیرعامل شرکت خصوصی ساخت‌وساز با کلت‌کمری در سهروردی
الماس خوش‌تراشِ مهرجویی، فریادِ محمدرضا پهلوی را درآورد!+عکس
عادی سازی روابط عربستان و اسرائیل قریب الوقوع نیست/ بهبود رابطه با اعراب به نفع ایران است
مصریان باستان 4 هزار سال پیش می‌خواستند «سرطان» را درمان کنند+عکس
هوش مصنوعی: فراتر از اغراق!
منتخب روز   
جایزه بزرگ خودرو اتومات و لوازم برقی دولت به مردم در صورت رعایت یک چیز+فیلم آشنایی با چهره 4 فرزند علی لاریجانی+عکس/ از پسر آخوند تا دختر پزشک حضور خبرنگار صداوسیما با کت و دامن کرم قهوه ‌ای در وزارت کشور برای پوشش اخبار انتخابات +عکس تفریحات سالم امیرمحمد یزدانی ستاره کشتی؛ از شکستن چوب هیزم تا دوستی با حیوانات و تیراندازی+ فیلم تیکه سنگین احمدرضا عابدزاده به کریم باقری/ ناراحتی کریم باقری از عقاب+ فیلم انتخاب هوشمندانه و تحسین برانگیز همسر و دختران سیدابراهیم رئیسی در عکس میز عزای رئیس جمهور شهید با مشهورترین قاب ایشان در سازمان ملل+ عکس روایت سیدابراهیم رئیسی از خانه داری و آشپزی همسرش جمیله علم الهدی +ویدیو/ بعضی روزا غذا نبود و کیک و شیر میخوریم سینه زنی شهید آیت الله آل هاشم در مراسم شاخسی (عزاداری شاه حسین گویان)+ویدئو/ لحظات تکان‌دهنده وداع پدر شهید مالک رحمتی با پسرش ... +ویدئو شهید آل هاشم، امام‌ شنبه تا جمعه!+ویدئو/پدر معنوی آذربایجان... حیات وحش بدون سانسور/ ترس، دلهره + فیلم تصاویر باورنکردنی از دوقلوهایی با سه پا و چهار دست