از اهتزاز پرچم ایران در کالیفرنیای امریکا تا بازداشت لیدر سپاهان در حواشی داغ امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403

  شنبه، 15 اردیبهشت 1403 ID  کد خبر 386911
از اهتزاز پرچم ایران در کالیفرنیای امریکا تا بازداشت لیدر سپاهان در حواشی داغ امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403
حواشی داغ خبری ایران و جهان را در ساعدنیوز دنبال کنید.

ظاهر سرخپوستی هوادار پرسپولیس!

15 اردیبهشت 1403، 6:58

بازداشت لیدر جنجالی سپاهان پس از توهین به زنان پرسپولیسی

15 اردیبهشت 1403، 6:52

🔹روز گذشته یکی از لیدر‌های مسن سپاهان حرف‌های عجیبی را در مورد زنان پرسپولیسی بر زبان آورد که ویدیوی آن به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد. نهاد‌های امنیتی هم با پیگیری هر چه سریع این موضوع، لیدر هتاک را بازداشت کردند و او اکنون در اختیار قانون است.

پرچم ایران در تجمع حمایت از فلسطین در دانشگاه دولتی ارواین کالیفرنیا

15 اردیبهشت 1403، 6:51

هجوم عجیب هواداران استقلال به سمت بازیکنان پس از پایان تمرین

15 اردیبهشت 1403، 6:49

امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید / مهر

15 اردیبهشت 1403، 6:47

شکل‌گیری ده‌ها آبشار ساعتی در مخملکوه خرم‌آباد

15 اردیبهشت 1403، 6:44

اجتماع مردمی حمایت از طرح «نور» در مشهد

15 اردیبهشت 1403، 6:43

چهره متفاوت بهنوش بختیاری و امین حیایی در اتاق گریم

15 اردیبهشت 1403، 6:41

🔹بهنوش بختیاری به تازگی تصویری از خودش در کنار امین حیایی منتشر کرده که در اتاق گریم فیلم جدیدشان حضور دارند.

نخبۀ کنکوری مازندران در اثر گازگرفتگی جان باخت

15 اردیبهشت 1403، 6:41

🔹سیداسماعیل نصراللهی نخبۀ معلول ساروی به‌همراه پدرش براثر مسمومیت با مونوکسید کربن در روستای پاجی میانای ساری جان خود را از دست داد.

🔹سیداسماعیل باوجود معلولیت شدید تا حدی که حتی توان ورق‌زدن کتاب را نداشت توانست در کنکور پارسال رتبه 25 کنکور انسانی را به‌دست آورد.

حمید معصومی‌نژاد وارد ایران شد

15 اردیبهشت 1403، 6:39

فوتبال با آدم معمولیا زیباست! / نگاهی بر حواشی اخیر فوتبال از قابی دیگر

15 اردیبهشت 1403، 6:30

بیانیه تند پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی با سپاهان

15 اردیبهشت 1403، 6:27

🔹آنچه اتفاق افتاد علیه بانوان هوادار تمام باشگاه‌ها از جمله خود سپاهان نیز بود

🔹در تمام مواردی از این دست، باشگاه سپاهان حتی یک بار عمیقا متاسف نشده

🔹پای مسائل ناموسی را به میان کشیده‌اند که دیگر برخورد‌های انضباطی و اخلاقی برای مواجهه با آن کفایت نمی‌کند./ورزش سه

برادر مهران غفوریان: پدر من ساواکی نبوده / فرد حاضر در ویدئو‌های منتشره را نمی‌شناسم

15 اردیبهشت 1403، 6:26

🔹به دنبال انتشار ویدیو‌هایی در فضای مجازی از اعترافات یک افسر بلندپایه ساواک در بخش آموزش، برخی مدعی شدند این فرد، پدر مهران غفوریان کمدین مشهور است. مهدی غفوریان اکنون در واکنش به این ماجرا گفته است که اساسا فرد حاضر در ویدیو‌های منتشره را نمی‌شناسد. او با انتشار عکسی از پدر خود افزوده است که «ایشان خسرو غفوریان، ناخدا یکم کمیسر دریایی، مرحوم پدر من هستند».

انتقال آذوقه با طناب به عشایر آبدانانی

15 اردیبهشت 1403، 6:24

در پی بارش‌های سیل‌آسا در ایلام برخی از راه‌ها تخریب شدند و به‌ همین دلیل از طریق طناب به برخی عشایر آبدانانی آذوقه داده می‌شود.

واکنش صریح فارس؛ هواداران متخلف و مدیران سپاهان و پرسپولیس تنبیه شوند!

15 اردیبهشت 1403، 6:22

🔹فارس در واکنش به روز سیاه فوتبال در ورزشگاه آزادی نوشت؛ نبود زیرساخت در ورزشگاه برای حضور بانوان سخنی بیهوده بود! در اصل نرم‌افزارها و فرهنگ هواداری ما ناقص و ناکارآمد بوده است!

🔹پرسپولیس و سپاهان مدعیان قهرمانی و اصالت در فوتبال هستند ولی در میدان عمل شاهدیم که گاهی در زمینه فرهنگ هواداری شنیع، وقیح و آماتور هستند.

🔹 باید باشگاه‌های پر هوادار را مثل باشگاه‌های انگلیسی جرائم سنگین مالی کرد و از داشتن تماشاگران مرد و زن محروم شان کرد تا بروند و در فرهنگ هواداری آموزش های لازم را فرا بگیرند!

🔹شاید لازم است هواداران متخلف دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان سال ها از حضور در ورزشگاه ها منع شوند! مدیران باشگاه ها نیز تنبیه شوند تا بدانند که نباید به هواداران فقط به چشم ابزاری برای پیشبرد اهداف مالی خود نگاه کنند.

حمله رجانیوز به مدیران فوتبالی بخاطر بی حرمتی به زنان در استادیوم ها

15 اردیبهشت 1403، 6:20

رجانیوز نوشت:

🔹تصاویر بسیاری از هتاکی و حمله به هوادارانِ خانمِ فوتبال در ورزشگاه آزادی دست به دست می‌شود؛ ماجرایی که از سال‌ها قابل پیش‌بینی بود و اکنون فدراسیون فوتبال چشمانش را نسبت به روزِ سیاهِ فوتبال ایران بسته است.

🔹استخوان‌بندی ورزشگاه‌ها با ناسزا و خشونت پیوند خورده است؛ این موضوع تازه‌ای هم نیست و گویا بخشی از طبیعت فوتبال شده است. این اپیدمی غلط برای یک جریان هواداری خاص نیست و همه تیم‌ها درگیر آن هستند.

🔹مقصر این اتفاق اول از همه جماعت غرب‌زده و تهی از فکری بودند که شأنیتی برای بانوان قائل نیستند. آن‌ها با شعار آزادی بانوان را راهی ورزشگاه کردند. همان‌هایی که با بانوان حاضر در ورزشگاه عکس یادگاری می‌گرفتند، حالا پاسخ بدهند.

🔹چرا قبل از آن‌ که زیرساخت‌های اصولی، فنی و فرهنگی شکل بگیرد، این تصمیم گرفته شد؟ چرا تاوان این شتابزدگی را زنان و دختران این سرزمین باید بدهند؟ باید از مدیران فوتبال ایران پرسید که بعد از سال‌ها در اختیار داشتن سکان این رشته ورزشی، آیا همچنان زمان پاسخگویی از راه نرسیده است؟

#چند_ثانیه

@chandsanieh

پست اینستاگرامی جواد نکونام یک روز بعد از رفتن خطیر

15 اردیبهشت 1403، 6:19

وضعیت فاجعه بار خیابانهای دزفول با یک گزارشگر خیلی خوب!

15 اردیبهشت 1403، 6:15

شبکه خبر دو هک نشده است

15 اردیبهشت 1403، 6:14

روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد:

🔹صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است و هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است.

🔹این بخش با عناوین یکی از شبکه های فارسی زبان خارجی شروع شده بوده و این نوع شروع برای عده ای از مخاطبان این شبهه را به وجود آورده که شبکه خبر دو هک شده است.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم فال انبیاء روزانه پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 سلفی بامزه و سر صبحی شبنم قلی خانی با دختر یکی یدونه‌اش، شانا خانوم+عکس/ ماشالله بزرگ شده😍 طراحی چهره رهبر معظم انقلاب بر روی برگ درخت توسط این هنرمند+ویدئو/ منحصربفرد و بی نقص عکسی از درختکاری آیت الله جنتی در حیاط شورای نگهبان بررسی جذابیت های آلمان برای مهاجرت با موسسه مهاجرتی میرداماد عکس خیلی خنده دار از دورهمی مرغ ها در یخچال عروس+عکس/فقط یه سبزی کمه برا غیبت کردنشون...😂 هدایای تبلیغاتی: گامی نو در برندینگ و انگیزه‌بخشی کارکنان این جاذبه‌های خاص را باید فقط در تور سریلانکا ببینید سلام و احوال پرسی محمود احمدی نژاد و آیت الله جنتی در یک مراسم+ عکس
دیگران می‌خوانند   
سرگرمی جالب و باکلاس نیلوفر پارسا در دوران بارداری/ عجب فضای دنج و باصفایی+عکس فال روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403+فیلم فال شمع روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 در هنگام تحویل اتاق هتل به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ سِت کردن 2 ستاره تیم ملی در یک قاب/ طارمی و رضاییان با برند لویی ویتون + عکس فیلمی عاشقانه از ماه عسل نرگس محمدی و همسرش علی اوجی در خارج از ایران/ ایشالا به پای هم پیر بشین! فیلم قدیمی از تعویض ضریح مضجع شریف حضرت امام رضا (ع) با حضور رهبر انقلاب در سال 1379 فوری/ اخبار لحظه به لحظه با سانحه سقوط هلی کوپتر حامل رئیس جمهور بیوگرافی و اقدامات مجرمانه شوهر مهناز افشار/ یاسین رامین به بیماران دیالیزی هم رحم نکرد+فیلم کیک تولد شیک و باکلاس 43 سالگی بهنوش طباطبایی با قلب های صورتی/مبارکا باشه +عکس (فیلم) دعوت از رهبر انقلاب برای صرف لوبیا پلو روی آنتن زنده تغییر چهره آزاده زارعی، خانم بازیگر سریال آوای باران بعد 11 سال حرف های شنیع یک معلم در برخورد با نخبه مدرسه اش: به مادرم گفت من کودن هستم!+فیلم ویدیو احساسی و دلنشین حدیث چهره پرداز مژگان بچه مهندس 3 و خواهرش / خانم بازیگر از خواهر دکترش رونمایی کرد بیوگرافی و زندگی خصوصی شیدا خلیق، تازه عروس سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی بیوگرافی همه بازیگران مشهوری که امسال بختشان باز شد/ از عروسی کیوان ساکت اف و مونا کرمی تا ازدواج مهدی کوشکی برای چندمین بار+عکس رونمایی سروین بیات از دکوراسیون شیک و با کلاس خانه مادرش+عکس / تزئینات پذیرایی خانه با گلدان های زیبا جشن تولد 8 سالگی آریان پسر جواد نکونام در حیاط منزلش ماشاالله وروایی، عموکاووس سریال نون خ خلبان از آب درآمد +عکس دوران خلبانی بازار ارز بدون خریدار؛ حجم معاملات در پایین‌ترین سطح! هشدار مقامات ایرانی به "قرارداد شیطنت آمیز" چینی‌ها! جزییات لایحه "حجاب" و بازداشت این پنج گروه توسط پلیس تعبیر خواب مدفوع در توالت فیلم دردناک از لحظه بلعیده شدن مرد مشهدی توسط زمین در سیل رونمایی شاهرخ استخری از مدل مو و استایل اروپایی جذابش در بلژیک/ مثل همیشه خوشتیپ+عکس اندازه ی باورنکردنی تگرگ هایی که در مشهد بارید با این 6 روش سریع و خانگی "تیرگی آرنج و زانو را از بین ببرید {ویدئو} نحوه درست کردن ترشی باقالی ساده و خوشمزه نگاهی به حیاط سرسبز و بزرگ مرتضی پورعلی گنجی با گل های رنگارنگ+ عکس یک خبر خوش سینمایی؛ بازگشت دوباره هدیه تهرانی با سریال جدید هزار و یکشب (تصاویر) تغییر چهره بازیگر نقش کودکی «سهراب» سریال از سرنوشت بعد 5 سال ترفند های طلایی برای تمیز کردن آب آکواریوم در خانه ایده خلاقانه برای تبدیل لاک براق به لاک مات روش خشک کردن گل محمدی با حفظ عطر و رنگ ویدئویی سراسر شگفتی از یک ماشین باز خَفَن/فقط اونجا که کلاه میذاره سرش همه چیز درباره مزوژل جالپرو: مزایا، معایب و کاربردها حرکات جالب استاندار کنگ فو کار آذربایجان غربی/ ماشالا چقدر حرفه ای 3 پیشنهاد جذاب و خفن برای فیلم‌بازان ایرانی/ آخر هفته چه سریال هایی را ببینیم؟+ویدیو
تیتر امروز   
فال روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
فوری/ اخبار لحظه به لحظه با سانحه سقوط هلی کوپتر حامل رئیس جمهور
بیوگرافی و زندگی خصوصی شیدا خلیق، تازه عروس سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی
بیوگرافی همه بازیگران مشهوری که امسال بختشان باز شد/ از عروسی کیوان ساکت اف و مونا کرمی تا ازدواج مهدی کوشکی برای چندمین بار+عکس
یک خبر خوش سینمایی؛ بازگشت دوباره هدیه تهرانی با سریال جدید هزار و یکشب
3 پیشنهاد جذاب و خفن برای فیلم‌بازان ایرانی/ آخر هفته چه سریال هایی را ببینیم؟+ویدیو
محدودیت بارداری در سنین زیر 18 سال رفع شد/ دختر ها قبل از سن بلوغ هم می توانند مادر شوند!
ماجرای علاقه رمان‌نویس زن بلغارستانی به صادق هدایت، مولانا و شاملو
راز عجیب نقاشی مونالیزا لو رفت/ مونالیزا خود داوینچی است!+عکس
سیگار، اکسسوری جدید دختران دودی/ هوا جون میده برای یه نخ سیگار!
اعلام زمان واریز یارانه 300 هزار تومانی
پسربچه کرجی چطور 1300 نفر را به دردسر انداخت!
منتخب روز   
ویدئویی سراسر شگفتی از یک ماشین باز خَفَن/فقط اونجا که کلاه میذاره سرش حمله دسته جمعی کلاغ‌ها به شاهین شکاری در انتقام به شکار دوست‌شان+ فیلم لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم هنرنمایی کودک طرفدار رامین رضاییان با نقاشی چهره اش/باعث افتخاری ستاره ی درخشان فوتبال+ فیلم خاص‌ترین ساعت کریستیانو رونالدو با 880 قیراط الماس زرد؛ قیمتش چقدر است؟ / با پول این ساعت می‌توان دریاچه ارومیه را احیا کرد! حیات وحش/شکار ماهرانه پرنده توسط مار سمی با استتار باورنکردنی/ قبل از حرکت مار دیدنش غیر ممکنه+ فیلم توپ بازی پوتین رئیس جمهور روسیه وسط کاخ کرملین +فیلم/یکم سنگین باش آقای رئیس جمهور! کشف بزرگترین مار جهان در اعماق آمازون با سری به اندازه سر انسان+ ویدئو حیوانات عظیم‌الجثه آدمخوار ؛ از تمساح آدمخوار تا آناکوندای 300 کیلوگرمی+ عکس کشف هویت 10 مومیایی اسرار آمیز تاریخ + فیلم عجیب و غریب ترین تولیدات ایران خودرو که از آن بی اطلاعید/ از سمند کوپه تا پیکان جدید با ظاهری عجیب +فیلم