بهترین پنجره های مدرن برای داشتن ویلایی لوکس

  سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403   زمان مطالعه 5 دقیقه
بهترین پنجره های مدرن برای داشتن ویلایی لوکس
برای ساخت ویلای لوکس، بهتر است با انواع پنجره برای ویلا آشنا شوید. پنجره دوجداره upvc، کشویی و ... برخی از مدل های پرطرفدار هستند که در طرح های مختلف ساخته می شوند و علاوه بر تاثیر فوق العاده ای که روی دکوراسیون داخلی و نما می گذارند، از نظر تامین نور طبیعی و عایق صوتی نیز مورد تایید هستند.

در ادامه به معرفی جامع انواع پنجره برای ویلا یا باغ می پردازیم.

برای ساخت ویلای لوکس، بهتر است با انواع پنجره برای ویلا آشنا شوید. پنجره دوجداره upvc، کشویی و ... برخی از مدل های پرطرفدار هستند که در طرح های مختلف ساخته می شوند و علاوه بر تاثیر فوق العاده ای که روی دکوراسیون داخلی و نما می گذارند، از نظر تامین نور طبیعی و عایق صوتی نیز مورد تایید هستند. در ادامه به معرفی جامع انواع پنجره برای ویلا یا باغ می پردازیم.

معرفی 7 مدل از جذاب ترین انواع پنجره برای ویلای شمال

پنجره ویلا باغ باید براساس شرایط آب و هوایی انتخاب شود. از آنجا که آب و هوای شمال متغیر و در طول سال با بارش باران، برف و باد روبرو است، انتخاب پنجره مناسب بسیار اهمیت پیدا می کند. در این بخش با معرفی بهترین پنجره ها بهتر می توانید انتخاب دقیق تری را تجربه کنید:

1.پنجره دوجداره ویلایی upvc

انواع پنجره دوجداره upvc برای ویلا مناسب است و به عنوان یکی از رایج ترین و بهترین المان ها برای ساخت ویلا در شمال شناخته می شود. یوپی وی سی ها مقاومت بالایی در برابر حرارت، رطوبت و آب دارند و به صورت عایق طراحی می شوند. ساختار این پنجره ها به صورت دو لایه شیشه ای است که فضایی بین دو لایه قرار دارد. به همین دلیل، به خوبی مانع حرارت از بیرون به داخل می شود و هیچ صدایی را به داخل فضا منتقل نمی کند.

از دیگر ویژگی های پنجره های upvc می توان به استحکام بالا، عدم نیاز به نگهداری و عدم زنگ زدگی آن اشاره کرد. این ویژگی ها برای مناطق شمالی بسیار مهم شمرده می شود. برای استعلام قیمت پنجره دوجداره از طریق شماره 09124290619 با کارشناسان فروش مجموعه فراساخت پایدار در ارتباط باشید. این مجموعه بالاترین کیفیت را با بهترین هزینه ارائه می دهد.

2 .پنجره کشویی یا ریلی

پنجره کشویی یا ریلی

اگر به دنبال سبک مدرن و امروزی هستید، پنجره دوجداره کشویی بهترین انتخاب اند. این مدل پنجره به حالت کشویی باز و بسته می شود و قابلیت باز شده به صورت عمودی یا افقی را دارد. همچنین از نظر ظاهری بسیار خاص و شیک است. اجرای پنجره های کشویی نمای ساختمان را بسیار خاص جلوه می دهد و از سبکی متفاوت و چشمگیر رونمایی می کند.

3.پنجره آلومینیومی ویلایی

یکی دیگر از انواع پنجره دوجداره برای ویلا، مدل آلومینیومی است. این محصول مقاومت بالایی در برابر آب و هوا و تغییرات دمایی دارد و در شرایط ناپایدار به خوبی ماندگار است. طراحی این پنجره بدین گونه است که دو لایه شیشه کنار هم قرار می گیرد و فضای هوایی بین آن ها وجود دارد. قسمت فلزی آن نیز از آلومینیوم مناسب ساخته می شود. این پنجره دوجداره بسیار زیبا طراحی شده است و در برابر فشار و باد به خوبی مقاوم است.

4. پنجره آلوود: دسترسی به طبیعت

پنجره آلوود

یکی دیگر از انتخاب های خاص از میان انواع پنجره برای ویلا، سبک آلوود است. این مدل پنجره با طراحی جذاب، دسترسی به طبیعت بیرون را فرآهم می کند. حتی در مواقعی که پنجره بسته است، می توانید از مناظر بیرون لذت ببرید.

پنجره های آلوود زیبایی بی نظیری دارند و برای تمام فصول مناسب هستند، زیرا با عایق حرارتی قوی طراحی می شوند. همچنین از انتقال صدای بیرون جلوگیری می کنند. طوری با دیدن منظره بیرون حس آرامشی در فضای ویلا حکم فرما است.

5. پنجره ویلای شمال تمام قد

این پنجره جز انتخاب های رایج برای ویلاهای شمالی است. همانند دیگر پنجره های دوجداره از دو لایه شیشه ساخته می شود و عایق حرارتی مناسبی است. از آنجا که طراحی این پنجره ها به صورت قدی است، فضای بیرون همانند تصویری زیبا به نمایش گذاشته می شود و حس دیوار شیشه ای به افراد داخل ویلا دست می دهد.

6. پنجره لیفت اند اسلاید: طراحی پیشرفته و خاص

یکی از پنجره های پیشرفته برای ویلا، پنجره لیفت اند اسلاید است. این سبک دارای سیستم قفل و روانکاری است و قابلیت باز و بسته شدن راحت را فرآهم می کند. دستگیره های این پنجره ویلای شمال هم به سمت بالا و هم پایین حرکت می کند و در هر موقعیتی می توان آن را متوقف کرد. حتی امکان قفل کردن پنجره در هر حالتی وجود دارد و به راحتی می توان از دسترسی کودکان و حیوانات خارج نمود.

7. پنجره منحنی ویلایی: پرطرفدارترین نوع پنجره

پنجره منحنی ویلایی

این پنجره ویلایی دارای طراحی منحنی شکل است و نصب راحت و سریعی دارد. به کمک مواد شوینده می توان آن را تمیز کرد و شیشه های پنجره در برابر گرما، صدا، سرما و گرد و غبار مقاوم است. در واقع همانند عایق مناسب عمل می کند و در عین حال، زیبایی خاصی به نمای ویلا می بخشد. همچنین در برابر نور خورشید و باد و باران مقاومت بالایی دارد.

راهنمای انتخاب پنجره مناسب ویلا باغ

برای انتخاب پنجره ویلایی شیک براساس موقعیت آب و هوایی بهتر است نکات گفته شده در زیر را رعایت کنید:

  • قبل از ثبت سفارش، حتما ابعاد فضایی که قرار است پنجره در آن نصب شود را در نظر بگیرید.

  • براساس سبک و نوع دکوراسیون داخلی فضا، مدل پنجره ویلایی را انتخاب کنید. برای مثال، پنجره های دارای قاب ساده برای دکوراسیون های مدرن انتخاب بهتری است.

  • به میزان نور محیط توجه کنید. اگر در فضا نور کافی وجود ندارد، انتخاب پنجره های بزرگ بهترین گزینه است. بدین صورت، از نور طبیعی برای روشن شدن فضا بیشتر استفاده می کنید.

  • حتما قبل از خرید پنجره ویلا بودجه تان را در نظر بگیرید و متناسب با آن، مدل پنجره را انتخاب کنید.

  • به میزان سروصدای محیط اطراف توجه و براساس آن، پنجره مناسب را انتخاب کنید.

قیمت پنجره ویلایی شیک

قیمت خرید براساس مدل پنجره باغ ویلا مشخص می شود. هر چه مدل انتخابی به روزتر باشد، هزینه آن بیشتر می شود. همچنین بهره مندی از مزایا و ویژگی های خاص مانند عایق حرارتی، عایق صوتی، دوام و عمر طولانی روی قیمت تاثیر می گذارد. امروزه خرید از برندهای محبوب و باکیفیت نیز به پرداخت هزینه های بالاتر نیاز دارد. برندهایی که کیفیت و دوام محصول را تضمین کنند و مدل و طرح های خاص ارائه دهند، بی تردید بهای بیشتری نسبت به دیگر برندها دارند.

فراساخت پایدار یکی از مجموعه های معتبر برای خرید انواع پنجره برای ویلا است که به صورت کاملا حرفه ای در این حوزه فعالیت می کنند. خریداران عزیز با خیال آسوده می توانند مناسب ترین محصول را از فراساخت پایدار انتخاب کنند و برای سالیان طولانی نیازی به تعویض پنجره نداشته باشند.

فراساخت پایدار بهترین تولید کننده انواع پنجره دوجداره

با بررسی انواع پنجره دوجداره برای ویلا و مدل های مختلف، می توان به این نتیجه می رسید کدام مدل و طرح برای فضای شما مناسب است. انتخاب صحیح و اصولی پنجره ها موجب حس راحتی و امنیت ساکنین ویلا می شود و به بهبود نمای ساختمان کمک می کند. فراساخت پایدار با سال ها سابقه فعالیت در زمینه تولید با کیفیت ترین انواع پنجره دوجداره upvc و شیشه های دوجداره توانسته رضایت مشتریان خود را به همراه داشته باشید. برای ثبت درخواست خود کافی است از طریق شماره 09124290619 در ارتباط باشید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم فال انبیاء روزانه پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 سلفی بامزه و سر صبحی شبنم قلی خانی با دختر یکی یدونه‌اش، شانا خانوم+عکس/ ماشالله بزرگ شده😍 طراحی چهره رهبر معظم انقلاب بر روی برگ درخت توسط این هنرمند+ویدئو/ منحصربفرد و بی نقص عکسی از درختکاری آیت الله جنتی در حیاط شورای نگهبان بررسی جذابیت های آلمان برای مهاجرت با موسسه مهاجرتی میرداماد عکس خیلی خنده دار از دورهمی مرغ ها در یخچال عروس+عکس/فقط یه سبزی کمه برا غیبت کردنشون...😂 هدایای تبلیغاتی: گامی نو در برندینگ و انگیزه‌بخشی کارکنان این جاذبه‌های خاص را باید فقط در تور سریلانکا ببینید سلام و احوال پرسی محمود احمدی نژاد و آیت الله جنتی در یک مراسم+ عکس
دیگران می‌خوانند   
سرگرمی جالب و باکلاس نیلوفر پارسا در دوران بارداری/ عجب فضای دنج و باصفایی+عکس فال روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403+فیلم فال شمع روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 در هنگام تحویل اتاق هتل به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ سِت کردن 2 ستاره تیم ملی در یک قاب/ طارمی و رضاییان با برند لویی ویتون + عکس فیلمی عاشقانه از ماه عسل نرگس محمدی و همسرش علی اوجی در خارج از ایران/ ایشالا به پای هم پیر بشین! فیلم قدیمی از تعویض ضریح مضجع شریف حضرت امام رضا (ع) با حضور رهبر انقلاب در سال 1379 فوری/ اخبار لحظه به لحظه با سانحه سقوط هلی کوپتر حامل رئیس جمهور بیوگرافی و اقدامات مجرمانه شوهر مهناز افشار/ یاسین رامین به بیماران دیالیزی هم رحم نکرد+فیلم کیک تولد شیک و باکلاس 43 سالگی بهنوش طباطبایی با قلب های صورتی/مبارکا باشه +عکس (فیلم) دعوت از رهبر انقلاب برای صرف لوبیا پلو روی آنتن زنده تغییر چهره آزاده زارعی، خانم بازیگر سریال آوای باران بعد 11 سال حرف های شنیع یک معلم در برخورد با نخبه مدرسه اش: به مادرم گفت من کودن هستم!+فیلم ویدیو احساسی و دلنشین حدیث چهره پرداز مژگان بچه مهندس 3 و خواهرش / خانم بازیگر از خواهر دکترش رونمایی کرد بیوگرافی و زندگی خصوصی شیدا خلیق، تازه عروس سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی بیوگرافی همه بازیگران مشهوری که امسال بختشان باز شد/ از عروسی کیوان ساکت اف و مونا کرمی تا ازدواج مهدی کوشکی برای چندمین بار+عکس رونمایی سروین بیات از دکوراسیون شیک و با کلاس خانه مادرش+عکس / تزئینات پذیرایی خانه با گلدان های زیبا جشن تولد 8 سالگی آریان پسر جواد نکونام در حیاط منزلش ماشاالله وروایی، عموکاووس سریال نون خ خلبان از آب درآمد +عکس دوران خلبانی بازار ارز بدون خریدار؛ حجم معاملات در پایین‌ترین سطح! هشدار مقامات ایرانی به "قرارداد شیطنت آمیز" چینی‌ها! جزییات لایحه "حجاب" و بازداشت این پنج گروه توسط پلیس تعبیر خواب مدفوع در توالت فیلم دردناک از لحظه بلعیده شدن مرد مشهدی توسط زمین در سیل رونمایی شاهرخ استخری از مدل مو و استایل اروپایی جذابش در بلژیک/ مثل همیشه خوشتیپ+عکس اندازه ی باورنکردنی تگرگ هایی که در مشهد بارید با این 6 روش سریع و خانگی "تیرگی آرنج و زانو را از بین ببرید {ویدئو} نحوه درست کردن ترشی باقالی ساده و خوشمزه نگاهی به حیاط سرسبز و بزرگ مرتضی پورعلی گنجی با گل های رنگارنگ+ عکس یک خبر خوش سینمایی؛ بازگشت دوباره هدیه تهرانی با سریال جدید هزار و یکشب (تصاویر) تغییر چهره بازیگر نقش کودکی «سهراب» سریال از سرنوشت بعد 5 سال ترفند های طلایی برای تمیز کردن آب آکواریوم در خانه ایده خلاقانه برای تبدیل لاک براق به لاک مات روش خشک کردن گل محمدی با حفظ عطر و رنگ ویدئویی سراسر شگفتی از یک ماشین باز خَفَن/فقط اونجا که کلاه میذاره سرش همه چیز درباره مزوژل جالپرو: مزایا، معایب و کاربردها حرکات جالب استاندار کنگ فو کار آذربایجان غربی/ ماشالا چقدر حرفه ای 3 پیشنهاد جذاب و خفن برای فیلم‌بازان ایرانی/ آخر هفته چه سریال هایی را ببینیم؟+ویدیو
تیتر امروز   
فال روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
فوری/ اخبار لحظه به لحظه با سانحه سقوط هلی کوپتر حامل رئیس جمهور
بیوگرافی و زندگی خصوصی شیدا خلیق، تازه عروس سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی
بیوگرافی همه بازیگران مشهوری که امسال بختشان باز شد/ از عروسی کیوان ساکت اف و مونا کرمی تا ازدواج مهدی کوشکی برای چندمین بار+عکس
یک خبر خوش سینمایی؛ بازگشت دوباره هدیه تهرانی با سریال جدید هزار و یکشب
3 پیشنهاد جذاب و خفن برای فیلم‌بازان ایرانی/ آخر هفته چه سریال هایی را ببینیم؟+ویدیو
محدودیت بارداری در سنین زیر 18 سال رفع شد/ دختر ها قبل از سن بلوغ هم می توانند مادر شوند!
ماجرای علاقه رمان‌نویس زن بلغارستانی به صادق هدایت، مولانا و شاملو
راز عجیب نقاشی مونالیزا لو رفت/ مونالیزا خود داوینچی است!+عکس
سیگار، اکسسوری جدید دختران دودی/ هوا جون میده برای یه نخ سیگار!
اعلام زمان واریز یارانه 300 هزار تومانی
پسربچه کرجی چطور 1300 نفر را به دردسر انداخت!
منتخب روز   
ویدئویی سراسر شگفتی از یک ماشین باز خَفَن/فقط اونجا که کلاه میذاره سرش حمله دسته جمعی کلاغ‌ها به شاهین شکاری در انتقام به شکار دوست‌شان+ فیلم لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم هنرنمایی کودک طرفدار رامین رضاییان با نقاشی چهره اش/باعث افتخاری ستاره ی درخشان فوتبال+ فیلم خاص‌ترین ساعت کریستیانو رونالدو با 880 قیراط الماس زرد؛ قیمتش چقدر است؟ / با پول این ساعت می‌توان دریاچه ارومیه را احیا کرد! حیات وحش/شکار ماهرانه پرنده توسط مار سمی با استتار باورنکردنی/ قبل از حرکت مار دیدنش غیر ممکنه+ فیلم توپ بازی پوتین رئیس جمهور روسیه وسط کاخ کرملین +فیلم/یکم سنگین باش آقای رئیس جمهور! کشف بزرگترین مار جهان در اعماق آمازون با سری به اندازه سر انسان+ ویدئو حیوانات عظیم‌الجثه آدمخوار ؛ از تمساح آدمخوار تا آناکوندای 300 کیلوگرمی+ عکس کشف هویت 10 مومیایی اسرار آمیز تاریخ + فیلم عجیب و غریب ترین تولیدات ایران خودرو که از آن بی اطلاعید/ از سمند کوپه تا پیکان جدید با ظاهری عجیب +فیلم