ساعدنیوز
ساعدنیوز

6 مدل پالتو و مانتو پاییزی شیک برای خانم های خوش استایل

  دوشنبه، 14 شهریور 1401   زمان مطالعه 6 دقیقه
6 مدل پالتو و مانتو پاییزی شیک برای خانم های خوش استایل
با رسیدن فصل پاییز ما هم باید به فکر آماده کردن لباس های مناسب باشیم در ادامه به مانتو های پاییزی کاربردی اشاره خواهیم کرد. همراه ما باشید.

مانند هر فصلی، استایل جذاب و کاربردی پاییزه ویژگی های خاص خودش را دارد؛ از آیتم هایی که می توانید در ست های پاییزه تان از آن ها استفاده کنید تا انتخاب رنگ هایی که با برگ های رنگارنگ و زیبای درختان در فصل پاییز هماهنگی دارند. با توجه به شرایط متغیر هوا نوع آیتم هایی که برای فصل پاییز انتخاب می کنید باید انعطاف لازم را داشته باشند. آیتم های انتخابی تان باید برای حال و هوای بارانی پاییزی مناسب باشند، بیش از حد ضخیم و گرم و بیش از حد خنک و نازک نباشند تا بتوانید استایل راحتی داشته باشید.

کت های اورسایز

کت های بلند یا اٌورکت ها را می توان با کت های کوتاه تر در زیر آن، به همراه شلوار با پارچه های مشابه یا غیر مشابه از نظر رنگ و پترن پارچه، استایل کرد. شلوار مناسب این لوک شلوار راسته یا شلوار گاچو است. برای قطعه ی زیر کت ها، پیراهن های مردانه ساده یا راه راه نخی، بلوزهای یقه دار، یقه اسکی ها و پلیور ها قابل ست کردن است.

کت ها معمولاً با انواع تنالیته ی خاکی تا قهوه ای، زرد، سفید، خاکستری روشن تا تیره، مشکی، لیلاک، سرمه ای های فرانسوی، آجری و … در ترکیب با سایر رنگ ها یا به صورت مونوکروم قابل ست کردن است. کامل ترین رنگ برای کمد پاییزه کت های اورسایز به رنگ خاکستری به صورت ساده یا چهارخانه خاکستری یا کت و شلوار بلیزر به رنگ سورمه ای و کت بلند مونوکروم با تنالینه ی خاکی تا قهوه ای می باشند. این لباس ها برای موقعیت های مختلف محیط کاری یا مهمانی شام در یک رستوران به شما وقار می بخشد. برای داشتن جلوه ی زنانه در این استایل از اکسسوری ها غافل نشوید.

استایل اورسایز

ترنچ کت( بارانی)

فصل هایی مانند پاییز و بهار بهترین زمان برای پوشیدن کت ترنچ است. کتهای ترنچ معمولاً از جنس گاباردین، ​​برزنت یا پنبه ساخته می شوند و به همین دلیل به راحتی می توانند قطرات باران را دفع کنند اما برای جلوگیری از سرمای شدید زمستان مناسب نیستند و طول و حجم نسبی آنها را برای گرمای تابستان کاربردی ندارد. هنگام پوشیدن کت ترنچ در پاییز یا بهار، لباس های سبک مانند تی شرت های پنبه ای آستین بلند، ژاکت های ترکیبی از پشم پنبه، پیراهن ها و شلوارها یا شلوارهای جین را به استایل خود اضافه کنید. حتی می توانید کت ترنچ را به همراه دامن های خود بپوشید اما دامنی را انتخاب کنید که از قسمت انتهایی کت بلندتر باشد تا استایل متناسبی را برای خود به وجود آورید.
امروزه به راحتی می توانید کت ترنچ مطابق سلیقه و استایل خود را بیابید، زیرا آنها در طیف بسیار گسترده ای از جنس و پارچه های مختلف، از جیر تا جین، از بژ کلاسیک خنثی تا زرد روشن یا صورتی هلویی موجود هستند.

استایل با ترنچ کت

مانتو های چهارخونه

ست کردن مانتو یکی از دغدغه های اصلی خانم های شیک پوش و سخت پسند است. برای ست کردن مانتو های چهارخانه پیشنهاد های متعددی وجود دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

  • استایل با مانتو چهارخونه به همراه شال تک رنگ: برای ست کردن مانتو چهارخانه بهتر است سراغ لباس های ساده بروید. انتخاب یک شال بلند و تک رنگ بدون طرح خاص بهترین انتخاب برای شماست. توجه داشته باشید که مانتو های چهارخانه دو رنگ اصلی را در خود دارند، پس نیاز است شال شما به یکی از این دو رنگ نزدیک باشد.
  • استفاده از مانتو چهارخونه با کفش ساده یا اسپورت: پیشنهاد ما، ست کردن مانتو چهارخانه با کفش راحتی ساده یا اسپورت است. با این حال انتخاب کفش به سایر اجزای پوشش شما نیز بستگی دارد.
  • ست مانتو چهارخونه قرمز با شلوار کتان یا جین: اگر قصد پوشیدن شلوار دارید از شلوار های ساده و تک رنگ کتان و جین استفاده کنید. این ترکیب با رنگ قرمز فوق العاده است.
  • مانتو چهارخونه با دامن: اگر مانتو جلو باز چهارخانه می پوشید دامن بلند نیز انتخاب مناسبی است. در صورتی که از دامن استفاده می کنید حتماً مانتو خود را از بین رنگ های اصلی انتخاب کنید.
  • استفاده از کیف های کوچک: استفاده از کیف های کوچک با رنگ بندی خاص، دیگر پیشنهادی است که می تواند ست شما را کامل کند. اگر مانتو شما رنگی شاد دارد می توانید از کیف های طرحدار و کوچک استفاده کنید.
  • استفاده از شلوار های گشاد و راحت: پوشیدن شلوار های گشاد و راحت پارچه ای را فراموش نکنید. خصوصاً اگر مانتو شما کوتاه است، این شلوار ها می توانند استایلی جذاب برایتان بسازند.
  • انتخاب تیشرت بلند و راحت:از پوشیدن تیشرت های خنک، بلند و راحت در زیر مانتو چهارخانه غافل نشوید. اگر مانتو شما جلو باز است رنگی متضاد با مانتو را انتخاب کنید که با شلوار یا دامن تان ست باشد.
استریت استایل

مانتو کتان

پارچه کتان از الیاف گیاه کتان تولید می شود؛ بنابراین در مقایسه با پارچه هایی مثل میکرو، پارچه کتان به دلیل ماهیت طبیعی آن اولویت دارد. بدیهی است که استفاده از موادی که منشأ طبیعی دارند از هر لحاظ برای سلامت انسان مفیدتر است. پارچه کتان تنوع رنگی فراوانی نیز دارد. از مزایای پارچه کتان این است که این پارچه استحکام و دوام بالایی دارد. پارچه های کتان باضخامت های گوناگون تولید می شوند. بدیهی است که برای مانتو پاییزه از کتان ضخیم استفاده می شود.

استایل زنانه

مانتو و پالتو جین

یکی از محبوب ترین مدل های مانتو پاییزه، مانتو جین است. مهم ترین حسن مانتو جین این است که هیچ گاه از مد نمی افتد. اگر مانتو جین با مدل کلاسیک تهیه کنید تا سال ها می توانید از آن استفاده کنید. جالب است بدانید، پارچه جین در ایران به نام اولین شرکت تولیدکننده آن یعنی لی شناخته می شود. این پارچه در انواع مختلف لی کاغذی، لی کشی، لی کلاسیک و لی ضخیم عرضه می شود. برای مانتو پاییزه پارچه لی کلاسیک یا ضخیم مناسب است.

استایل با کت جین

مانتو مخمل کبریتی

یکی از پارچه هایی که در گذشته پر طرفدار بوده اما اخیراً دوباره روی مد آمده چیزی نیست جز پارچه های کبریتی! در این بین مانتو کبریتی یکی از لباس هایی است که بیشترین علاقه مندان را به خود جذب کرده است. بافت پارچه کبریتی به این شکل می باشد که دارای خطوط راه راه است و همین موضوع باعث می شود تا ست کردن سایر لباس ها با آن کمی دشوار به نظر برسد. یکی از مهمترین مواردی که باید به همراه انواع مانتو کبریتی به تن کرد، شلوار مناسب است.

اینکه شما دوست داشته باشید که مانتو کبریتی خود را به همراه شلوار مخمل کبریتی ست کنید؛ اصلاً چیز بدی نیست اما نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که رنگ آنها باید از هم متمایز باشد.

استایل با مانتو کبریتی
استایل و سبک پوشش نیمی از هویت و شخصیت شما را شکل می دهد بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار و ترند های مد و فشن با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید.
پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

26 دیدگاه
  دیدگاه ها
ن
2 سال پیش

اسلاًن قشنگ نبود
ز
2 سال پیش

تنوع ندارن
مهدیسا
2 سال پیش

اورسایز دوس دارم هزار تا هم خریدم ولی همچنان دوس دالم 🙊❤
مممم
2 سال پیش

اصلا بدرد نمیخورن
Mahdisa
2 سال پیش

نداری که نداری به بقیه چ ربطی داره 😏
ن ق
2 سال پیش

اصلا قشنگ نبود
بازدیدکننده
2 سال پیش

در پاسخ به: درسته😐
مانتو بلند اشتراک کنید
بازدیدکننده
2 سال پیش

مانتو نیستن کت خیلی کوتاه نمیشه پوشید
لعیا
2 سال پیش

اون عکسا فقط واسه نشون دادن نمونه پارچه ها بودن منظور این نبوده که اونا مانتو هستن😂
بازدیدکننده
2 سال پیش

چقدرکوتاه مگه میشه همه جا پوشید
بازدیدکننده
2 سال پیش

درسته😐
خ
2 سال پیش

انگار ما پول اینا رو داریم
nasim
2 سال پیش

مورد پسند من نبودن😐☹
زری
2 سال پیش

بدون استثنا همه زشت بودن
بازدیدکننده
2 سال پیش

چقدر زشت مدها هر روز خز تر میشن
بازدیدکننده
2 سال پیش

عــــــــــــــــــــجــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب، مانتو؟!
مرضیه
2 سال پیش

اینا همه بلوز بودن . چرا اسم مانتو گذاشتید روش
بازدیدکننده
2 سال پیش

یعنی شماها فرق مانتو بلوز نمدانید
بازدیدکننده
2 سال پیش

چقدر زشت بودن
مینا
2 سال پیش

😂😂 از کی تا حالا به بلوز و کت و کاپشن میگن‌مانتو
نرگس
2 سال پیش

ما ایرانیم اینا که همش خارجی بودن
سمیه
2 سال پیش

خب تو ایران چجوری اینا رو بپوشیم روز اول باید سوار ون گشت ارشاد بشیم
بازدیدکننده
2 سال پیش

بدرد نخور بودن 😶😶😶
بازدیدکننده
2 سال پیش

چشم
سبا
2 سال پیش

اینا که همش بلوز شلوار بود نه مانتو شلوار
بازدیدکننده
2 سال پیش

جالبه همه مدلا خارجی هستن. 😑😑
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (463 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (125 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (113 نظر) بنر جالب شهرداری اصفهان برای حمایت از سگ ها در سطح شهر/ بهتر از این نمیشد مردمو قانع کرد! (44 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (34 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (28 نظر) تبریک برادر عروس رهبر معظم انقلاب بابت تولد سومین فرزندِ پسرِ رهبری+عکس/ ماشالا خدا حفظش کنه (21 نظر) خواستگاری الناز شاکردوست از رضا گلزار در رستوران شیک/ چشم آیسان خانوم روشن + فیلم (21 نظر) تعریف و تمجید و شوخی خنده دار رهبر معظم انقلاب با اشعار یک شاعر درباره عشق و عاشقی دو درخت کاج+ویدیو/ بچه دار هم شدن (21 نظر) (فیلم) خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی / آقا فرمودند آوازشو بیشتر کن ... (18 نظر) نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی زنداداشِ پزشکِ رابعه اسکویی با رونمایی از عکس‌های آتلیه‌ای مرحومه+ویدیو/ روحش شاد چقد جوون بود (18 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (17 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (17 نظر) کفش بندداری که هیچوقت نصیب رهبر معظم انقلاب نشد/ آرزو به دلمان ماند! چقدر غصه خوردیم (17 نظر) نگاهی به اتاق خواب بارانا دختر علیرضا بیرانوند و اکرم بانو/چه دکوراسیون شیکی داره +فیلم (15 نظر)
دیگران می‌خوانند   
آخرین جلسه دادگاه تتلو برگزار شد + تصاویر / روزشماری برای اعلام حکم خواننده پرحاشیه ... (عکس) همه خانم های خانواده امیر مقاره در بک استیج کنسرتش / آقای خواننده حسابی خانواده دوسته! باریکلا پسر ... خلاقیت بی نظیر یک معمار در طراحی خانه ای با الهام از نیمرو/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس عکس معنادار پیمان معادی در پشت صحنه افعی تهران بعد از هجمه‌های شدید به این سریال / بابا همش فیلمه! پیر محله‌های تهران/ ماجرای جالب یک زن فرمانروا در تهران+ فیلم تزئینات بامزه و شیک اتاق پسر بهرام رادان به دست مادر خوش سلیقه و باکلاسش مینا خانوم + ویدیو/ مثل همیشه عالی و بیست👌 رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس (فیلم) اعلام جنگ علی ضیا به مردم تهران / تهرونیا خودتونو اصلاح کنین! تبریک بامزه سوفیا دختر منوچهر هادی برای تولد معلم عزیزش +ویدئو / گوشگله پیدر چه شعر قشنگی برای خانوم معلم میخونه چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی زیبایی شگفت انگیز و منحصر به فرد خانه ابدی مولانا در ترکیه/ شعر عاشقانه خاص بر سر در مزار شاعر ایرانی+عکس اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری مراحل تالیف و چاپ کتاب محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب تبدیل پایان نامه به مقاله روبوسی عاشقانه و دلنشین مهدی و محمد سلوکی با پدرشان سر میز شام+عکس/ همیشه لبتون خندون هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه دریافت انواع خدمات حقوقی از مریم جلالی رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس رونمایی از ژست و تیپ بامزه پارسا پیروزفر، مولانای فیلم مست عشق در اول دبستان/ چه چهره جذاب و معصومی+عکس طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی هنرنمایی بامزه مادر خوش ذوق در ثبت اولین عکس از نوزادش/ فک کنم میخواد بچه شو بخوره+ عکس خلاقیت خنده دار وانتی پیاز و سیب زمینی فروش در خواستگاری از دختر موردعلاقه اش با حلقه ازدواجِ ساخته شده از پیاز+عکس/ همین اول کار اشکشو درآوردی😂 فال قهوه با نشان روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403+فیلم ماجرای خنده دار قضای حاجت ناصرالدین شاه در سفر به فرانسه! توضیحات محمدجواد ظریف درباره تحصیلات و شغل فرزندانش+عکس/ از عروس دکتر تا دختر طراح/ همگی در تهران هستن نگاهی به خونه زندگی لوکس و دلباز فریبا نادری با شومینه و دیوارکوب های خاص +عکس / پری سیمای ستایش خوش سلیقه س! نگاهی به ماشین لوکس و هوش پران هانده ارچل/ کیمیا خاتون مست عشق چقدر لاکچریه+عکس عرض ارادت حسین رضا زاده به آقای رئیسی پس از بستری شدنش در بیمارستان/ لاغری باورنکردنی آقای ورزشکار +عکس شباهت بی حد و اندازه هادی چوپان به مادرش/ چهره دلنشین پدر قهرمان بدنسازی جهان+عکس رونمایی از کارت عروسی دختر آیت‌الله طالقانی در سال 47 +عکس قتل فجیع کودک 11ساله به دست نامادری حسود نگاهی به تخت خواب نوزادی شیک دختر زیبای مهران غفوریان/ چه فرشته کوچولوی ناز و دلبری+عکس پسر واقعی سارا والیانی بازیگر نقش آسیه در گیلدخت / یک پسر زیبا و دوست داشتنی تمام کشورهای خارجی که رهبر معظم انقلاب به آن سفر کردند+عکس سابمیت مقاله چیست؟ چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
تیتر امروز   
آخرین جلسه دادگاه تتلو برگزار شد + تصاویر / روزشماری برای اعلام حکم خواننده پرحاشیه ...
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403+فیلم
قتل فجیع کودک 11ساله به دست نامادری حسود
تمام کشورهای خارجی که رهبر معظم انقلاب به آن سفر کردند+عکس
تعیین زمان دقیق برای اعلام نتایج آزمون ارشد
تسهیلات ویژۀ بنیاد نخبگان برای دانش‌آموزان مدارس سمپاد
سلاخی هولناک دختر 21 ساله به دست پدر خشمگین/ به طور نامحسوس دخترم رو تحت نظر گرفتم و دیدم که افراد ناشناسی به خانه‌اش رفت و آمد دارند
مرد 62 ساله آلمانی که 217 بار واکسن کرونا زده !!!
ماجرای خنده دار قضای حاجت ناصرالدین شاه در سفر به فرانسه!
قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش
جزئیاتی از پرونده مرگ بلاگر معروف مشهدی
واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به برخی مدیران شهرداری تهران
جاساز مواد در معده برای فروش در زندان