کتاب های روانشناسی معروف که باید خواند

  سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403   زمان مطالعه 4 دقیقه
کتاب های روانشناسی معروف که باید خواند
اگر قصد مطالعه کتاب‌های روانشناسی در جهت افزایش آگاهی و رسیدن به احساس بهتر و کسب موفقیت در زندگی دارید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

احتمالا شما هم در زندگی شخصی خود دچار مشکلاتی هستید، شاید بهترین راه برای حل مشکلات گرفتن مشاوره از افراد معتمد زندگی یا حتی مراجعه به روانشناس باشد. اما قدم اول در راستای حل مشکلات زندگی و قرار گرفتن در مسیر رشد و پیشرفت شخصی مطالعه کتاب های روانشناسی معروف است که به میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا کمک کرده تا زندگی‌شان را دست‌خوش تغییرات مثبت کنند.

اگر قصد مطالعه کتاب‌های روانشناسی در جهت افزایش آگاهی و رسیدن به احساس بهتر و کسب موفقیت در زندگی دارید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

7 کتاب روانشناسی معروف که در فهرست بهترین کتاب های روانشناسی هستند شامل موارد زیر است:

  • کتاب معجزه شکرگزاری

  • کتاب بی حد و مرز

  • کتاب عادت های اتمی

  • کتاب محدودیت صفر

  • کتاب 48 قانون قدرت

  • کتاب رازهای تاریک روانشناسی

  • کتاب زبان بدن

کتاب زبان بدن | تاثیر حرکات بدن را دست کم نگیرید!

کتاب زبان بدن نوشته جو ناوارو مامور سابق و بازنشسته FBI است. او در این کتاب به بررسی تخصصی حرکات و حالت‌های بدن می‌پردازد به گونه‌ای که پی می‌برید صدای زبان بدن در افراد از صدای صحبت و کلام بیشتر است.

جو ناوارو ابتدا به بررسی حرکات و اعضای عمومی بدن که در زبان بدن نقش دارند می‌پردازد. سپس به سراغ حالت‌ها و احساسات درون چهره افراد می‌رود. در بخش بعدی کتاب هر کدام از این حالت‌ها و حرکات را به گونه‌ای تخصصی و با استفاده از تکنیک‌ها و تجربیات شخصی خود بررسی و تفسیر می‌کند.

قطعا خواندن این کتاب ارزشمند به شما کمک می‌کند در زمینه ارتباط با افراد دیگر، از روی زبان بدن آن‌ها، درک بهتری از احساس درونی و نیت آن‌ها داشته باشید.

کتاب زبان بدن

کتاب رازهای روانشناسی تاریک | تکنیک‌های کنترل ذهن افراد

کتاب رازهای روانشناسی تاریک نوشته ویلیام کوپر از کتاب‌های روانشناسی مدرن و معروف است. او در این کتاب روانشناسی تاریک را به طور مفصل توضیح می‌دهد و همچنین ویژگی مشترک افرادی را که قصد دارند از این تکنیک استفاده منفی کنند به شما پوشزد می‌کند تا در دام این افراد گرفتار نشوید.

روانشناسی تاریک در حقیقت چنین است که فرد یا افرادی با کنترل ذهن، بدون آنکه خودتان متوجه شوید، شما را وادار به انجام کاری کنند که در شرایط عادی تمایلی به انجام آن کار ندارید.

هرچند که روانشناسی تاریک همیشه هم استفاده منفی ندارد و گاه می‌تواند مثبت باشد. مانند وقتی که یک روان‌درمانگر با استفاده از این تکنیک بیماران خود را در جهت غلبه بر بیماری فریب می‌دهد.

کتاب رازهای روانشناسی تاریک

کتاب 48 قانون قدرت | کتابی برای کسب قدرت

کتاب 48 قانون قدرت اثر مشهور رابرت گرین است. او قدرت را به عنوان یکی از جنبه‌های رفتاری انسان در نظر می‌گیرد و در 48 فصل این کتاب و طی 48 قانون به طور مفصل به رفتار قدرت و چگونگی پرورش آن می‌پردازد.

رابرت گرین با مطالعه و تحقیق درباره زندگی افراد پرقدرت جهان در طول تاریخ و رفتار این افراد در مواجهه با مشکلات زندگی، قوانینی را استخراج کرده است. او با استفاده از این قوانین و بهره بردن از تجربیات شخصی خود، راهکارها و تمریناتی عملی، قوانین قدرت را به خواننده القا می‌کند و به او یاد می‌دهد که چگونه بتواند حداکثر قدرت خود را به کار بگیرد.

کتاب 48 قانون قدرت

کتاب عادت های اتمی | تاثیر شگفت‌انگیز کارهای کوچک ولی دائمی

کتاب عادت‌های اتمی نوشته جیمز کلییر است. او در این کتاب سعی دارد به ما یاد دهد که عادت‌های منفی زندگی خود را حذف کرده و عادات مثبت را جایگزین آن‌ها کنیم.

اگر شما یک کار مثبت کوچک را که به چشم هم نیاید هر روز انجام دهید و به تکرار آن ادامه دهید، آن کار مثبت تبدیل به یک عادت مثبت در زندگیتان می‌شود. این عادت مثبت کوچک به مرور زمان سبب ایجاد تغییری بزرگ در زندگی خواهد شد و این چیزی است که شما را از افراد عادی متمایز می‌کند. همان عادت اتمی و کوچک شما که در نهایت بزرگی‌اش در زندگی آشکار شده است.

کتاب معجزه شکرگزاری | پرفروش ترین کتاب روانشناسی در ایران

کتاب معجزه شکرگزاری یکی از ده کتاب برتر دنیا برای همه کسانی که به دنبال راهکارهایی برای بهبود کیفیت زندگی خود هستند، مناسب است. اگر شما به دنبال راهکارهایی برای افزایش انرژی، بهبود روابط، به دست آوردن عشق و رضایت در زندگی هستید، این کتاب مخصوص است.

همچنین، این کتاب برای کسانی که با استرس، اضطراب، افسردگی و یا مشکلات روانشناختی دیگر روبرو هستند، مفید خواهد بود. تمرینات شکرگزاری که در این کتاب آموزش داده شده، به شما کمک می کند تا احساس رضایت و شادی بیشتری داشته باشید و مشکلات روانی را کاهش دهید.

بنابراین، اگر به دنبال یک راهکار ساده و کارآمد برای بهبود کیفیت زندگی خود هستید، کتاب “معجزه شکرگزاری” برای شما مناسب است.

کتاب بی حد و مرز | رازهای شگفت‌انگیز درباره مغز انسان

کتاب بی حد و مرز نوشته جیم کوییک نویسنده و مربی پرورش ذهن است. او در این کتاب از قدرت و توانایی نامحدود مغز انسان سخن می‌گوید و با تکنیک‌های خاص خود یاد می‌دهد که چگونه از ذهن و حافظه‌تان حداکثر استفاده را ببرید.

کتاب بی حد و مرز یک کتاب عادی نیست بلکه همانند یک برنامه ورزشی می‌ماند. برنامه‌ای که مربی آن جیم کوییک است و این ورزش، مغز شما را هدف قرار می‌دهد. پس از این تمرین‌ها شما توانایی استفاده از مغز خود کشف می‌کنید که پیش از این برایتان مخفی بوده است. البته که همه ما این توانایی را داریم فقط باید یاد بگیریم که چگونه و در چه جهتی از آن استفاده کنیم.

کتاب محدودیت صفر | کتابی برای کسب ثروت، سلامتی و صلح

کتاب محدودیت صفر نوشته جو ویتالی سفرنامه شخصی نویسنده به هاوایی است. او در این کتاب با یک روان‌درمانگر آشنا می‌شود که بیماران خود را بدون اینکه آن‌ها را ملاقات کند، درمان می‌کند.

جو ویتالی در کنار دوست جدیدش و همچنین با بهره‌گیری از تکنیک‌های سنت باستانی هاوایی، راهکارها و تکنیک‌های به خواننده می‌آموزد تا یاد بگیرد چگونه از محدودیت‌های ذهنی فراتر برود و با قدرت بدون مرز هستی ارتباط برقرار کند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم فال انبیاء روزانه پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 سلفی بامزه و سر صبحی شبنم قلی خانی با دختر یکی یدونه‌اش، شانا خانوم+عکس/ ماشالله بزرگ شده😍 طراحی چهره رهبر معظم انقلاب بر روی برگ درخت توسط این هنرمند+ویدئو/ منحصربفرد و بی نقص عکسی از درختکاری آیت الله جنتی در حیاط شورای نگهبان بررسی جذابیت های آلمان برای مهاجرت با موسسه مهاجرتی میرداماد عکس خیلی خنده دار از دورهمی مرغ ها در یخچال عروس+عکس/فقط یه سبزی کمه برا غیبت کردنشون...😂 هدایای تبلیغاتی: گامی نو در برندینگ و انگیزه‌بخشی کارکنان این جاذبه‌های خاص را باید فقط در تور سریلانکا ببینید سلام و احوال پرسی محمود احمدی نژاد و آیت الله جنتی در یک مراسم+ عکس
دیگران می‌خوانند   
از سیل هولناک مشهد تا ازدواج دوم مهدی کوشکی با دختری جوان در حواشی داغ امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 پوستر معنادار سایت رهبر انقلاب با عنوان «انحصار آمریکا را شکستید» +عکس آرزوهای ناصرالدین شاه برای ایران از زبان خودش کولاک جدید مهران مدیری با برنامه جذاب دیگر/ آقای بازیگر درحال گُل یا پوچ!+عکس اولین تصویر از مراسم ازدواج مهدی کوشکی با بازیگر تئاتر؛ عروس خانم کیست؟ جدیدترین ژست و تغییرچهره مازیار لرستانی/ از زمین تا آسمون فرق کرد+عکس شکوه ایران باستان در شهر ممنوعه چین خوانندگی بینظیر جوان نگهبان با آهنگ محمد علیزاده در صداتو+ویدیو/ زمونه عمر ما رو میگیره برادر از برادرش سیره اسراف و تجمل گرایی این زن ایرانی زبانزد بود + عکس و سند سوال خنده دار و چالشی مهران مدیری از نعیمه نظام دوست؛ پشه چند تا قلب داره؟+ ویدیو/ فقط جواب خانوم بازیگر مراسم ازدواج 2 میمون در باغ وحش تهران! +عکس حمله خرس گرسنه به یخچال یک خانواده؛ مهمانی شروع شد! +فیلم استوری عاشقانه و جذاب مونا کرمی از همسرش سپند امیرسلیمانی/ تابلوی دیواری چقدر خاص و شیکه+عکس عاشق‌ترین و رمانتیک‌ترین حیوانات جهان را بشناسید+عکس نگاهی به خانه جذاب و شیک عموپورنگ و ننه نقلی و رونمایی از عکس آتلیه‌ای زیباشون+عکس (ویدئو) نحوه درست کردن یک دسر خوشمزه آلمانی با توت فرنگی و شیر (عکس) تیپ و چهره جدید «بابا پنجعلی» سریال پایتخت در مراسم تولد ایرج طهماسب تمسخر و خنده های ارژنگ امیرفضلی از نحوه پر کردن چاله های خیابان در کانادا+ویدیو فال انبیاء روزانه یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 ماجرای باقلوای یزدی دستپخت مادربزرگ رهبر معظم انقلاب نقاشی 400 ساله‌ای که یک پادشاه را «عاشق» کرد التماس سگ به پاکبان برای نجات توله های گرفتارش در آب بی جواب نماند+ویدئو/ مهربانی مهم ترین اصل انسانیت است... شباهت بی حد و اندازه پسر خوشتیپ و جذاب دانیال حکیمی به آقای بازیگر/ خندیدنشون هم کپی همدیگه هست+عکس تصویری از پسر قدبلند، مو فرفری و ریش دار کمند امیر سلیمانی در کنار دایی جان/ ماشالله چه بزرگ شده پشت صحنه جالب و دیدنی نماز خواندن شاهرخ استخری در سریال فاصله ها+ویدیو جواب قابل تامل آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره مسئله ترسیدنشان از مرگ+ویدیو نگاهی به تاج کیانی و کمربند زرین و لوکس ناصرالدین شاه قاجار+عکس سی امین سالگرد ازدواج مرجان صفابخش و همسرش مرحوم آرش میراحمدی بر مزارش +ویدئو غوغای اجرا و گیتارنوازی بی‌نظیر عرفان طهماسبی با آهنگ شدم سرگشته حیرانت ای دوست/ از شنیدنش محاله سیر بشید+ویدیو تجربه زندگی متفاوت در عربستان سعودی از زبان جورجینا نامزد رونالدو حال خوب زهره حمیدی بعد گذراندن دوران شیمی درمانی در کنسرت جدید محسن ابراهیم زاده +ویدئو وقتی میخوای فیلم آموزش خانه داری ضبط کنی اما همه جا رو به گند میکشی+ویدیو/ اینجا باید گفت تا آموزشهای بعدی خدا نگهدار😂 نوشته تحسین برانگیز روی شیشه مغازه یک شاطر تهرانی که نان رایگان میدهد/ دست مریزاد+عکس فال شمع روزانه امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 وزارت ارشاد ناشران مجازی را غافلگیر کرد تقویت میل و عملکرد جنسی با این 10 ماده غذایی شگفت انگیز! فال قهوه با نشان روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403+فیلم کبد چرب را با این میوه های شگفت انگیز درمان کنید!
تیتر امروز   
منتخب روز